REKLAMÁCIE / SŤAŽNOSTI

Priestor pre vyjadrenie Vašej reklamácie alebo sťažnosti

Reklamáciu alebo sťažnosť môžete podať:

• písomne prostredníctvom pošty na adresu Slovenská autobusová doprava Poprad, akciová spoločnosť, Wolkerova 466, 059 49 Poprad
• odovzdať osobne na sekretariáte spoločnosti
• elektronickou formou na e-mailovú adresu staznosti@sadpp.sk
• elektronickou formou pomocou online kontaktného formulára na tejto stránke

Žiadame Vás o uvedenie čo najpresnejších údajov, aby Vami zaslané podnety boli čo najobjektívnejšie prešetrené. Na Vašu sťažnosť Vám odpovieme v čo najkratšom čase.

Reklamačný poriadok je súčasťou Prepravného poriadku (časť C – Uplatnenie práv z prepravnej zmluvy). Prepravný poriadok našej spoločnosti nájdete v sekcii Dokumenty.

Napíšte námOnline kontaktný formulár

Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si nastavení a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok. Ďalším prehliadaním stránky súhlasíte s ich využitím. Ich používanie môžete odmietnuť nastavením vášho prehliadača. Viac informácii
SÚHLASÍM