Reklamácie / Sťažnosti

Vážení cestujúci,
poskytujeme Vám priestor pre vyjadrenie Vašej reklamácie alebo sťažnosti spojenej s poskytovaním služieb spoločnosťou Slovenská autobusová doprava Poprad, akciová spoločnosť.

Reklamáciu alebo sťažnosť môžete podať:

• písomne prostredníctvom pošty na adresu Slovenská autobusová doprava Poprad, akciová spoločnosť, Wolkerova 466, 059 49 Poprad
• odovzdať osobne na sekretariáte spoločnosti
• elektronickou formou na e-mailovú adresu staznosti@sadpp.sk
• elektronickou formou pomocou online kontaktného formulára na tejto stránke

Žiadame Vás o uvedenie čo najpresnejších údajov, aby Vami zaslané podnety boli čo najobjektívnejšie prešetrené. Na Vašu sťažnosť Vám odpovieme v čo najkratšom čase.

Reklamačný poriadok je súčasťou Prepravného poriadku (časť C – Uplatnenie práv z prepravnej zmluvy). Prepravný poriadok SAD Poprad nájdete v sekcii Dokumenty.

Na stiahnutie

Napíšte nám