Podnety

Podnet slúži na vyjadrenie návrhu smerujúceho k zlepšeniu kvality alebo rozsahu poskytovanej dopravnej služby. Objektívne posúdenie, či sa jedná o reklamáciusťažnosť, alebo podnet, vykoná po oboznámení sa s obsahom podania dopravca.

Podnet je možné podať ústne, poštou na korešpondenčnej adrese dopravcu, alebo vyplnením formulára.

O podaní ústneho podnetu nie je nutné vyhotoviť zápis.

Podnet by mal obsahovať:
pri podaní fyzickou osobou – meno, priezvisko a adresu trvalého alebo prechodného pobytu sťažovateľa, pri podaní právnickou osobou – názov a sídlo právnickej osoby, vrátane mena a priezviska fyzickej osoby oprávnenej za ňu konať.
Podnet tieto údaje obsahovať nemusí resp. tieto údaje nie sú povinné, dopravca však vyjadrí svoje stanovisko len k podnetu, ktorý tieto údaje obsahuje. V opačnom prípade dopravca nemá voči podávajúcemu vybavovaciu povinnosť.

Pri podaní podnetu je nutné presne špecifikovať predmet podnetu, ktorým chce podávajúca osoba prispieť k zlepšeniu kvality alebo rozsahu služieb, podľa možností so stručným odôvodnením a zrozumiteľne.

Pokiaľ má podnet zásadný vplyv na mobilitu v území, dopravca je povinný tento podnet posúdiť v spolupráci s objednávateľom alebo organizátorom integrovaného dopravného systému.

Podnet dopravca preskúmava v rámci svojich možností v čo najkratšej dobe. Písomný podnet sa považuje za vybavený voči podávajúcemu odoslaním oznámenia o jeho prijatí, resp. zamietnutí a stručnom odôvodnení.

Všetky ustanovenia ohľadom podnetov nájdete v Prepravnom poriadku dopravcu, časť C, článok C.4.

Do nášho tímu hľadáme nových kolegov

Vážení cestujúci, radi by sme Vás informovali, že stále sa môžete zamestnať sa v spoločnosti Slovenská autobusová doprava Poprad, a.s., a to hneď na niekoľkých pracovných pozíciách:
EKONÓMKA / EKONÓM
ÚČTOVNÍČKA / ÚČTOVNÍK
VODIČ / VODIČKA AUTOBUSU
Viac informácií o ponukách nájdete v grafike alebo v sekcii Kariéra.